воскресенье, 7 декабря 2008 г.

Mesaje de dragoste pentru majorat - pentru El

1. Mesaj de la prietenEsti liber acum, liber sa alegi ce vrei si mai ales esti liber sa iubesti. Dragostea adevarata este giuvaierul cel mai frumos al fericirii si iti doresc sa il gasesti si tu intr-o zi si sa ramana al tau pentru totdeauna.

2. Mesaj de majorat de la o prietenaSa fii iubit cum meriti, sa fii dorit cum iti sta bine, sa ne iubesti si tu la fel cum te iubim si noi si nu uita ca toate te v-or costa in viata numai dragostea adevarata o s-o primesti gratis.

3. Pana acum te-ai tinut de distractii si de nebunii cu amicii tai copilarosi – de acum inainte te-asteapta... dragostea – cea mai profunda bucurie a inimii.Sa fii iubit!

4. Dupa 18 ani petrecuti in aceasta lume, privind in urma cu siguranta intelegi si tu acum cum trece timpul: cu cat te adancesti mai mult in tumultul vietii cu atat timpul trece mai repede si degeaba strigi in urma lui: hei vino putin inapoi, am uitat sa fac ceva! Timpul nu se intoarce niciodata inapoi asa ca vreau sa-ti dau un sfat foarte important de care iti va parea nespus de rau daca-l vei uita: niciodata nu uita sa le spui celor care iti sunt aproape VA IUBESC!Iubirea naste iubire, ura naste ura si violenta,iubeste si vei fi iubit si fericit intotdeauna.

5. Mesaj de dragoste de majorat de la iubitaPoate-ti vei dorii sa primesti cadouri cat mai scumpe de majorat...poate. Sau poate iubirea mea va fi cel mai frumos cadou pe care viata ti-l va daruii. Iti promit.

6. Mesaj de majorat de la parintiPoate te gandesti gandesti ca o sa-ti iai zborul acum din cuibul nostru, pasaroiule?Ei bine zboara, lumea iti apartine, iubitul nostru noi nu ne v-om ingrijora pentru tine caci ai fost crescut si hranit si te-am invatat cu dragoste si doar cu dragoste iti va placea si de acum ininte sa traiesti.Sa fii iubit, om bun!

7. Mesaj de la un amic fustrat de viataA da, batrana si celebra Dragoste la care visati cu totii, si mai ales voi astia proaspat eclozati .Am intalnit-o si eu de cateva ori, si odata chiar am invitat-o la un pahar sa o cunosc si eu mai bine dar se pare ca ea nu sta de vorba cu cei din clasa de jos. Oricum eu no admir mai mult pe doamna Sex, care chiar daca e mai batrana decat Dragostea, e mult mai modernista si s-a adaptat perfecte la vremurile noastre.Dar tie iubitul meu prieten, pentru ca tin atat la tine, iti doresc sa le ai pe amandoua babe odata.

8. Cat crezi ca a trecut din viata ta? Jumatate? O treime? Un sfert? Iti spun eu adevarul viata ta abia acum incepe,o viata noua in care o sa descoperi lucruri cu totul si cu totul noi: o sa descoperi libertatile si responsabilitatile, bogatia si munca, succesul si esecul, dar inainte de toate iti doresc sa descoperi singurul lucru care poate fi mai presus de toate astea, iti doresc sa descoperi DRAGOSTEA.

9. Cel mai important mesaj pe care vreau sa-l retii de la mine: Nu sanii si fundul fac cele mai frumoase fete ci dragostea. Fa-o sa se simta iubita si va fi cel mai norocos si mai fericit barbat.
10. Cel mai perfect cadou de majorat pentru cel mai romantic baiat. Sa fii iubit la fel de frumos cum stii sa iubesti si tu, si nu uita, fetele se aleg dupa inima, nu dupa...

Комментариев нет: